වර්ෂ 2017 ක්වූ අගෝස්තු 18 වැනිදා සිකුරාදා




කතා කරන හීන අරන් එන අපූර්වගේ කතාව
වීරයෙක් හොයන කෙල්ලක් A Gentleman
කන්දක් ගිනි උසුලන්නී කන්දක්සේ නොසැලෙන්නී නූපා
හිම තාරකා කුතුහලය ගෙන එන කතාවක්
ශාරුක්ගේ ආදරය ඇස්වලින්ම පේනවා
පාළුව දෙවනත් කරලා නාඬන් ‘උලලේනි’
සේයා ඇගේ ආත්මය ඔබ ලුහු බඳිනු ඇත
හීන හොයන සමනල්ලු මගේ අන්තිම බලාපොරොත්තුවයි
ජැක්සන් බොලිවුඩ් එයි
තාරුණ්‍යයේ නවමු කඩයිම් සොයා යන සීමා නෑ ආකාසේ
මකුළු මිනිසාට විචාරකයන්ගේ ඉහළ පැසසුම්
යමරජු හමුවන සොහොන් පල්ලන්ගේ කතාව යම රජ සිරි
නිවුන් සොහොයුරන්ගේ ඇබැද්දිය Despicable Me 3
‘සුද්දිට අගෞරව කරන්න එපා’ අබසිරිගේ කතාව . . .
පිය සෙනෙහස තරම් සවියක් දියණියකට තව කොයින්ද
ගමත් නගරයත් අතර තුන් කොන් පෙමක පැටලෙන කුසල්ගේ කතාව “දෙවැනි වරම”
සිනමාවට අඳුරු විශ්වයක්
එකම මුහුණක්-චරිත දෙකක් Face 2 Face
නිසා වොන්ඩර් වුමන්
පස්සෙන් එන පාර්සලයක් ගැන කියන අලුත් චිත්‍රපටයක්
අතිඋතකර්ෂයෙන් පැවැති 70 වැනි කාන් සිනමා උලෙළ
සැබෑව, මායාව සහ ජීවිතය විශ්වනාත් බුද්ධික කීර්තිසේනගේ නවතම සිනමාපටය
ඈත මන්දාකිනියේදී ශ්‍රීමත් රිඩ්ලි ස්කොට් Alien සමඟ රණබිමට
“තෘෂ්ණාව හා බැඳුණු බන්ධන” බන්ධනය : සිනමා විමසුම
කාන්තාවන් තිදෙනකුගෙන් වීර කාන්තාවක් ගැන පුවතක්
අකුරු උගනී කුමරු සොඳවා
‘බන්ධනය’ට සිරවන සිඟිති සුරතලිය . .
සිරිමල් මගෙ සකි යහපත් ළමයෙකි ළඟදීම රිදී තිරයට
හොඳම අධ්‍යක්ෂණයට සම්මාන ගෙනා La La Land දැන් ලංකාවේ . . .
ටෙලිවිෂනයෙන් සිනමාවට පැන්න Power Rangers
භීෂණයේ අලුත් කතාවක් සිනමාවට
වෙන් වන්න නොසිතන්න සුකුමාලියේ... සේයා
‘රන් සයුර’චිත්‍රපටයේ ප්‍රධාන නළුවාත් මම වුණේ ඉන් ගැටලු රැසක් විසඳෙන නිසා
පාළුව දෙවනත් කරලා නාඬන් ‘උලලේනි’

පාළුව දෙවනත් කරලා නාඬන් ‘උලලේනි’

මිහිඳුම් සළු තිර පැලඳ හැඩවැඩ වී සිටි මනරම් කඳු පන්තියකට අඳුර ගලමින් පැවතිණ. හෝරාවක් ගත වු තැන කෑලි කැපිය හැකි ඝණඳුරක් අවට සිසාරා පැතිරිණි. කළු වලාකුළු අහස් වියන පුරා ලැගුම් ගත්හ.

සිහින් සිරිපොද වර්ෂාව මොර සූරන්නට පටන් ගත්තේ කන් පුපුරුවන තරමට අකුණු ගසනා ගමන්ය. සුවිශාල නිවෙසක හුදකලා වූ රූත් කවුළුවෙන් එපිට සිදු වන මේ දේවල් පිළිබඳ බලා සිටියාය. ඇගේ හදවතහි රාවය වැස්සේ හඬ පරයා කනට ඇසෙනා තරම්ය.

රූත් කවුළුවෙන් දෑස් ඉවත් නොකරගෙනම පියවරෙන් පියවර ආපස්සට ඇවිද විත් පුටුවක වාඩි ගත්තාය. අවසනදි රූත් නිවසෙහි රූපවාහිනිය දැම්මේ බැරිම තැනය. ඇයට ඉන් දැක බලා ගන්නට ලැබෙන්නේ ද හදවත තැති ගන්නා වූ පුවතකි. යොවුන් තරුණියන් හුදකලා වූ නිවෙස් තුළට පැමිණ ඔවුන් ඝාතනය කරන ඝාතකයකු පිළිබඳ ප්‍රවෘත්ති තුළින් කියැවේ. නාඳුනන පුද්ගලයින්ව නිවෙස් තුළට වැද්ද නොගන්නා මෙන් ප්‍රවෘත්ති නිවේදකයා අනතුරු හැඟවීමක් ද සිදු කරයි.

මේ අතර රූත් සිය නිවසේ හී දොරට කිසියම් කෙනෙකු තට්ටු කරනු ඇසෙයි. ඇයගේ හදවතහි ගැස්ම දෙගුණ තෙගුණ වේ. නිවසෙහි පිටත නාඳුනන තරුණයෙකි. රූත්ට ක්ෂණිකව එකී ප්‍රවෘත්තිය මතක් විය. පිටත සිටින තරුණයා ආයාචනය කරන්නේ තමන්ව නිවස තුළට ගන්නා ලෙසටය.

ඒ වෙනුවෙන් ඔහු සාධාරණ හේතු කිහිපයක් ද රූත්ට ඉදිරිපත් කරන්නේය. මේ අතරවාරයේ නිවසෙහි උඩු මහලෙන් වීදුරුවක් බිඳෙන හඬක් ඇසෙයි. රූත් තවත් බියපත් වෙයි. නිවෙසට වෙනත් පුද්ගලයකු ඇතුළු වී ඇති වග ඇයට දැනෙයි. එහෙයින් රූත් වහාම නිවසේ දෙර විවෘත කොට තරුණයාව ඇතුළට ගන්නේ ආරක්ෂාව පතාය.

එහෙත් ඇයගේ එම විශ්වාසය බිඳී යන්නේ පෙර වීදුරුව බිඳී ගිය ශබ්දයට හේතුව තමන් විසි කළ ගලක් නිසා ඇති වූවක් බව තරුණයා සිනාසී පැවසීමත් සමඟය. කිසිවක් සිතා ගත නොහැකි තැනට පත්වන රූත් මේ තරුණයා මිනීමරුවා යැයි සිතා නිවසෙන් පලා යාමට සිතා ගනියි.

ඇය නිවසින් එළියට පැමිණෙත්ම තවත් අමුත්තකු රූත් හමු වෙයි. ඔහු දුටු සැනින් රූත් ඔහුව විශ්වාස කරන්නේය. එහෙත් මිනීමරුවකු සතු ලක්ෂණ ඔහු තුළින් පෙනෙයි. රූත් එම තැනැත්තාව කැටුව නිවසට යළි පැමිණෙයි.

එකී අද්භූත කතා පුවත ඇතුළත් වනුයේ හේමන්ත ප්‍රසාද් අධ්‍යක්ෂණය කළ උලලේනි සිනමාපටයටයි. ඔහුගේ කුලුඳුල් අධ්‍යක්ෂණය එයයි. එහි තිර රචනය සහ නිෂ්පාදනය ද හේමන්තගෙනි. ගයනි ගිසන්තිකා, සංජීව උපේන්ද්‍ර සහ චමීර ලියනගේ චරිත මවන උලලේනි පී 2 බොඩි ඇන්ඩ් මයින්ඩ් ආයතනයේ ඉදිරිපත් කිරීමකි.

උලලේනි නිෂ්පාදන කණ්ඩායම:

කැමරා අධ්‍යක්ෂණය - මයුර කෞශල්‍ය

සහාය අධ්‍යක්ෂණය - ප්‍රගීත් ද සිල්වා

අංග රචනය - ඔෂාන් අමරසිංහ

කලා අධ්‍යක්ෂණය - දිනේශ් ජයශාන්ත

සංගීතය - චාමර නුගලියද්ද

සංස්කරණය සහ දෘශ්‍ය ප්‍රයෝග - තාරක බැද්දගේ

නිශ්චල ඡායාරූප - උදේනි අල්විස්