වර්ෂ 2017 ක්වූ මැයි 29 වැනිදා සඳුදා




361 කියන්නේ රූප පෙට්ටියේ ගැටුමයි
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 31
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 30
රාජ්‍ය නාට්‍ය උලෙළ ගිය වසරට වඩා සාර්ථක මට්ටමක
පාරම්පරික කලාකරුවාගේ ශෝචනීය ඉරණම විදහා පෑ ජයලත් මනෝරත්න
ලොවපුරා මල් වේදිකාවේ පිපෙන හැටි බලමු
වේදිකාව හා වීදිය අතර සංක්‍රමණය වූ නාට්‍යකරුවා
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 24
විජය වෙනුවෙන් රසාංජන වේදිකාවට...
සෙක්කුවට 40යි ඉතිං...
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 22
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 21
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 17
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 16
සාදය මාරයි සල්ලි හමාරයි අවසන් දර්ශනය කොළඹ දී
මේ නාට්‍ය උලෙළ බිහිවූයේ අසාධාරණයට එරෙහිවයි
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 15
මෑ වේ මා දුටු කොමළ ලියා
ජනතා ද්‍රෝහියා 28 දා
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 10
මහාසාර සිට හඬ නිහඬ දක්වා
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 9
නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 8
හංකිති දහතුන ගැන කියන දේ
නාට්‍ය කලාවට අසාධාරණයක් නිසා උලෙළ වර්ජනය කළේ නැහැ
මෙරට සිනමාවට නැඟුණ වේදිකා නාට්‍ය‍ මොන‍වාද
නාට්‍ය උලෙළේදී මොකද වුණේ ?
ආලයෙන් වෙලී සෑදි මේ ලතා
බල්ලෝ, වේයෝ, මීයෝ ඉවරයි වේදිකාවට හොරු බෝවෙති
කැරකෙන කෙලිය වේදිකාවට
V.I.P සුන්දර බණ්ඩා මැයි 15 ඉරිදා පිළියන්දළට එයි
‘ඊගෝ නගරය’ අලුත් දේශපාලන ප්‍රවණතාවකින් යුත් වේදිකා නාට්‍යයක්
රඟපාන ටෙලිනාට්‍යයවත් මම නරඹන්නේ නැහැ
‘අලුත් හොරෙක් ඕනෑ 30 දා සහ දෙව්ලොව යනකං 26 දා
‘යකා මළා’ සුන්දර විනෝදාත්මක නාට්‍යයක්
හිට්ලර් ලයනල් වෙන්ඩ්ට් රඟහලේ
පුහුණුවීම්වලට එන්නේ නැතිනම් මාලන් බ්‍රැන්ඩෝ වුණත් වැඩක් නැහැ
එන්න පේ‍්‍රමය ගැන කතා කරන්න
මා හිට්ලර් නැවත වේදිකාවට ගෙන එන්නේ නව පරපුර වෙනුවෙන්
තුන්දෙනෙක් ගැබිනියන් කළ සිහින හොරු අරන්
ප්‍රියන්ත රංජන්ගේ ‘අන්ත:පුරය හොරු කඩයි’
මේ පැරැණි ජනකතාව නොවෙයි-‘රයිගමයයි ගම්පළයයි’
කලා ලොවේ උණුසුම් පුවත්

361 කියන්නේ රූප පෙට්ටියේ ගැටුමයි

‘සුද්දෙක් ඔබ අමතයි’, ‘රඟපෑම් ඉවරයි’, ‘පෙම් යුවළක් ඕනෑ කර තිබේ’ ආදී වේදකා නාට්‍ය රැසක් ප්‍රේක්ෂකයා වෙත ගෙන පැමිණි උදයසිරි වික්‍රමරත්නගේ නවතම වේදකා නාට්‍යය නිර්මාණය ‘තුන්සිය හැටඑක’යි. මේ මස 27 වැනිදා පස්වරු 3.30ට සහ 7.00ට ලයනල් වෙන්ඩ්ට් රඟහලේදී වේදිකා ගතවන ‘තුන්සිය හැටඑක’ වේදිකාවට නවතම ආකෘතියක් හඳුන්වා දෙයි. ඒ නවමු ආකෘතියක් ඔස්සේ පැමිණෙන ‘තුන්සිය හැටඑක’ පිළිබඳ උදයසිරි වික්‍රමරත්න සමඟ ‘සරසවිය ට කළ සාකච්ඡාවකින් මේ ලිපිය සැකසිණි. ‘තුන්සිය හැටඑක’ට පාදක වන්නේ ජනමාධ්‍ය හා අප අතර තිබෙන සම්බන්ධයයි. එහිදි කතාබහ වන්නේ අද ජනමාධ්‍ය ඔස්සේ සිදුවන වින්දනය ලැබීම හා දුක උරුම කර ගැනීම පිළිබඳයි. මෙලෙස ජනමාධ්‍ය හා නරඹන්නන් අතර තිබෙන මේ සම්බන්ධය පිළිබඳ කතාබහ කරන ‘තුන්සිය හැටඑක’ උදයසිරි වික්‍රමරත්න වේදිකාවට රැගෙන පැමිණෙන්නේ නැවුම් අත්දැකීමක් ප්‍රේක්ෂකයන් හමුවට තබමිනි.

....සම්පූර්ණයෙන් කියවන්න
 

නාට්‍යකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ නිර්මාණ - 30

ඩග්ලස් සිරිවර්ධන ද ඔහුගේ සමකාලීනයන් වන ධර්මසිරි බණ්ඩාරනායක, තරංග රුක්මල්වල, ලාල් කුලරත්න මෙන්ම හොරණ විද්‍යාරත්නයෙන් බිහි වූ නාට්‍යකරුවෙකි. හැටේ දශකයේදී පේරාදෙණි විශවවිද්‍යාලයේ සිට ගුරු වෘත්තිය සඳහා විද්‍යාරත්නයට පැමිණි චන්ද්‍රසේන දසනායක විද්‍යාරත්නයේදී කිසියම් නාට්‍ය ප්‍රබෝධයක් ඇති කරන්ට උපස්තම්භක වූයේය. ඉනික්බිතිව එහි ශිෂ්‍යයකු වූ හේමසිරි ලියනගේ සරසවිය අධ්‍යාපනය ලැබ විද්‍යාරත්නයට පැමිණියේ ගුරුවරයකු සේය. ඔහු ද නාට්‍ය නිෂ්පාදනය කරමින් සිසුන් තුළ නාට්‍ය උද්යෝගයක් දල්වා ලු බව කිව යුතුය. ඩග්ලස් මුල්වරට සම්බන්ධ වූයේ හේමසිරිගේ නාට්‍යවලටය. ඒ සුළු සුළු ආවතේව කටයුතු වෙනුවෙනි. ඩග්ලස් 1972 දී සංස්කෘතික අමාත්‍යාංශය සංවිධානය කළ නාට්‍ය අත් පිටපත් තරගයකට ‘අන්තෝ ජටා’ නමින් නාට්‍යයක් ඉදිරිපත් කළ අතර එය පළමු ස්ථානය දිනා ගත්තේය. එසේම රයිගම් කෝරල සංස්කෘතික සංවිධානය මෙහෙය වූ නාට්‍ය අත්පිටපත් තරගයෙන් ද ප්‍රථම ස්ථානය දිනාගන්ට හෙතෙම සමත් වූයේය. එම පිටපතේ නම . . .

....සම්පූර්ණයෙන් කියවන්න